Піна замість мила та одноразові набори: чим ще "Укрзалізниця" здивує пасажирів у Дніпропетровській області
Нововведення у потягах "Укрзалізниці"
Нововведення у потягах "Укрзалізниці"
Кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який пропонують для перевезень європейських дипломатів. Тож "Укрзалізниця" почала поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Протестують це, поки що на двох поїздах.
Про це повідомляє Інформатор, з посиланням на пост "Укрзалізниці".
У рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестуємо наступне:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
- замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
- встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
- забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
- додали дозатори паперових рушників.
Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Рейси, які отримають «пілотні» вагони:
- №75/76 Кривий Ріг — Київ;
- №31/32 Запоріжжя — Львів «Потяг до перемоги» (до 13.09.2022).
Тож у цих вагонах обов'язково розміщені QR-коди для ваших відгуків.